با هدف پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و ارتقای سلامت روان و پایداری نیروی انسانی، تفاهمنامه همکاری میان «اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی» و «منطقه ویژه اقتصادی لامرد» منعقد شد که به امضای سید امیر برهانی نائینی(مدیرعامل منطقه ویژه) و معصومه کاظم زاده(رئیس بهزیستی لامرد) رسید.
سید امیر برهانی نائینی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد، از احداث یکی از شاخصترین پروژههای زیرساختی جنوب کشور شامل یک پارکینگ بتنی به مساحت ۱۵ هکتار خبر داد.
بازار جهانی مس در سال ۲۰۲۶ همچنان با چالشهای جدی در بخش عرضه مواجه است و کارشناسان معتقدند تداوم اختلالات معدنی و رشد تقاضا از سوی صنایع نوظهور، میتواند قیمت این فلز استراتژیک را در سطوح بالایی حفظ کند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد از اجرای حدود ۵ کیلومتر راه بتنی مقاوم به عنوان یک پروژه منحصربه فرد در استان فارس برای کاهش هزینههای بهرهبرداری، افزایش ایمنی و سهولت تردد بارهای ترافیکی سنگین در محدوده سایت متبوعش خبر داد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: با بهرهبرداری از انبارهای سرپوشیده و هوشمند 12 هزار مترمربعی منطقه ویژه لامرد در آیندهای نزدیک و جذب اعتبارات زیرساختی ایمیدرو در تجهیز کاملتر آنها با احتساب فضای انبارهای گذشته، این میزان به 15 هزار مترمربع فضای انبار افزایش می یابد که بخش عمدهای از درآمدهای پایدار منطقه از این طریق تأمین خواهد شد.
سید امیر برهانی نائینی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد، از اتمام عملیات اجرایی پروژههای انتقال آب شیرین به دو واحد سرمایهگذاری در این منطقه خبر داد.
سید امیر برهانی نائینی از گازرسانی به سه طرح سرمایهگذاری و همچنین گازدار شدن سایت سرمایهگذاری در محدوده شهرک پشتیبان منطقه متبوعش خبر داد.
به همت اداره کار و اشتغال منطقه ویژه اقتصادی لامرد، آیین تجلیل از کارگران شاغل در این کانون بزرگ صنعتی و معدنی با حضور جمعی از کارگران و مسئولان محلی برگزار شد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در پیامی به مناسبت بیستوچهارمین سالروز تأسیس ایمیدرو، این سازمان را نماد خودباوری و پیشران اصلی توسعه صنایع دانشبنیان و ارزشآفرین در سراسر کشور توصیف کرد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد در پیامی، فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت. سید امیر برهانی نائینی در این پیام، ضمن گرامیداشت حماسه ماندگار اراده ملی، بر پیوند میان آرمانهای انقلاب و تلاش برای سربلندی اقتصادی کشور تأکید کرد.
مدیر منابع انسانی ایمپاسکو در دیدار و گفتوگو با سرپرستان و کارکنان مجتمع معدنی انگوران، بر اهمیت سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف سازمان تاکید کرد و توجه به مسائل رفاهی، آموزشی و انگیزشی کارکنان را از اولویتهای اصلی این حوزه دانست.