پیام مهندس حسین کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی، زبان گویای سازمان و آیینه‌ی تمام‌نمای تلاش‌ها، برنامه‌ها و دستاوردهای آن است. این حوزه، تنها به انتقال اخبار و اطلاع‌رسانی محدود نمی‌شود، بلکه رسالتی بزرگ در مسیر شفاف‌سازی، مستندسازی و ایجاد ارتباط مؤثر میان سازمان، کارکنان و افکار عمومی بر دوش دارد.
پیام مهندس حسین کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

در شرکت صنعت فولاد شادگان، روابط عمومی طی سه سال گذشته نقشی ممتاز و تعیین‌کننده در ارتقاء جایگاه سازمان ایفا کرده است. تولید محتوای خلاقانه، مستندهای متنوع، مستندسازی دقیق وقایع و فعالیت‌های شرکت، و نیز حضور مؤثر و حرفه‌ای در نمایشگاه‌های تخصصی، تنها بخشی از کارنامه‌ی درخشان این مجموعه تلاش‌گر است.

روابط عمومی شرکت، در قامت «حلقه‌ی مفقوده» میان مدیران، کارکنان و مردم، توانسته با رویکردی انسانی، پویا و مسئولانه، تصویر واقعی از پویایی و پیشرفت فولاد شادگان را به جامعه منتقل سازد. روایت دقیق، صادقانه و هنرمندانه از رویدادها و دستاوردهای صنعت فولاد شادگان، هم‌افزایی و همدلی درون‌سازمانی را تقویت کرده و زمینه‌ساز تعامل سازنده با افکار عمومی شده است.

دیگران چه می خوانند:

اینجانب ضمن تبریک روز روابط عمومی به همه فعالان دلسوز و پرتلاش این عرصه، به‌ویژه همکاران گرامی‌مان در روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، از زحمات بی‌وقفه، خلاقیت‌های ارزشمند و نگاه حرفه‌ای آنان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

بی‌تردید آینده روشن این شرکت، در گرو همین تلاش‌های هوشمندانه و متعهدانه خواهد بود.

مهندس حسین کهزاد
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان

پیام مهندس حسین کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟